Created with Snap

مهاجرت به کانادا ویژه مدیران

یکی از برنامه‌های مهاجرت به کشور کانادا، International mobility program نام دارد که به نیرهای کاری ماهر و حرفه‌ای خارجی که از مهارت بالایی برخوردار هستند، اجازه می‌دهد با استفاده از ویزای انتقال درون شرکتی کانادا و یا همان برنامه Intra company transfer به این کشور مهاجرت کنند...

مهاجرت به کانادا ویژه مدیران

✅ در صورتی که یک شرکت بین المللی دارای یک شعبه در کانادا هم باشد، می‌تواند درخواست کند که از طریق این روش، یک یا چند نفر از کارمندان خود را به شعبه کانادای شرکت یا موسسه خود که در کانادا قرار دارد، انتقال دهد.  

 

✅ اپلای برای دریافت ویزای انتقال درون شرکتی کانادا، به این شرکت و همینطور کارفرمایان و دارندگان آن اجازه خواهد داد از درخواست برای اخذ LMIA اجتناب کنند. 

 

✅ این روش، یکی از روش‌های مهاجرت به کانادا و اخذ اجازه کار در این کشور به شمار می‌رود که نیازی به داشتن LMIA ندارد و در واقع، از آن معاف است. 

 

✅ پروسه دریافت مجوز کار از روش انتقال درون شرکتی، می‌تواند بسیار سریع‌تر، ساده‌تر و همینطور کم هزینه‌تر از مسیر LMIA تمام شود.

 

✅ ویزای انتقال درون شرکتی کانادا غالبا با مجوز کار، بر اساس Owner Operator LMIA مقایسه می‌شود. 

 

✅ یکی دیگر از مزیت‌ها این است که در نهایت می‌توانید از طریق این برنامه به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم این کشور را اخذ کنند. 

 

✅ این روش به تنهایی، ۲۰۰ امتیاز در پروفایل اکسپرس اینتری کانادا برای شما به ارمغان خواهد آورد.