Created with Snap

کمپانی ما

معرفی گروه مهاجرتی لیلاینز

کمپانی ما

 


در سال 2009، آرش و لیلی (بنیانگذاران گروه لیلاینز) یک شرکت مهاجرتی را در دبی راه اندازی کردند و خدمات مهاجرتی را به کانادا و اروپا ارائه کردند. سالها کار با وکلا، مشاوران و سایر متخصصان مهاجرت باعث شد تا گروه به عنوان یک شرکت مستقل در کانادا تأسیس شود. امروزه ما یک شرکت ثبت شده و دارای مجوز مشاوره مهاجرتی در دبی، اروپا و کانادا هستیم.

همانطور که ما نقطه عطفی دیگر در موفقیت مستمر خود داریم، مفتخریم که اعلام کنیم جدیدترین شعبه ما که در قلب دبی، امارات متحده عربی واقع شده است، اکنون آماده کمک و ارائه خدمات به خواسته های مشتریان است. ما متشکل از مشاوران مجرب و دارای گواهینامه متخصص در مشاوره و پردازش ویزای مهاجرتی مختلف، چه برای ویزای دانشجویی، اقامت دائم، مجوز کار، جذب نیروی کار خارجی یا برنامه های سرمایه گذاری هستیم.

به عنوان یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی در امارات متحده عربی، ماموریت شرکت ما این است که اطمینان حاصل کند که مشتریان ما از طریق خدمات گروه مسیر مهاجرتی کارآمد، ساختاریافته و مقرون به صرفه دریافت کنند و  با کمک  مشاورین مهاجرتی ما به بهترین و سریعترین راه به مقصد انتخابی خود برسند و اقامت خود را دریافت کنند.

 علاوه بر بسیاری از خدماتی که ارائه می‌دهیم، ما همچنین با هشت دانشگاه مهم به‌عنوان نماینده معتبر و همچنین یک  واسطه و اجنت استخدام‌کننده مجاز برای کارگران موقت خارجی و داخلی کار می‌کنیم. چه هدف شما استخدام یک کارگر خارجی یا ورود به بازار کار کانادا باشد، می‌توانید انتظار داشته باشید که ما کاملاً مجهز و آماده هستیم تا به شما کمک کنیم فرآیند مجوز کار خود را به طور مؤثر و با یک چارچوب زمانی استاندارد و مناسب طی کنید. ما درک می کنیم که هر برنامه مهاجرتی به صبر، زمان و بودجه زیادی نیاز دارد. ما سعی میکنیم بهترین سرویس مهاجرتی را ارائه دهیم،  همچنین اطمینان حاصل می کنیم که هزینه خدمات ما مقرون به صرفه است و با داشتن گزینه های مختلف پرداختُ، انعطاف پذیری متناسب با جیب شما دارد.

گروه لیلاینز تیمی متشکل از متخصصان پرشور و آگاه است که متعهد به ارائه خدمات مهاجرتی با کیفیت بالا با ترکیب بهترین مشاوره و حمایت هستند. هدف ما فقط ارائه خدمات بهتر به شما نیست، بلکه پایبندی به تعهد خود برای دراز کردن دستان خود، دوبرابر کردن زمان و اطمینان از اینکه با صداقت، صداقت، حرفه‌ای بودن و احترام با همه شما رفتار خواهیم کرد، نیست.

 

به ما اعتماد کنید ما در کنار شما هستیم ...

مدیر عامل گروه لیلاینز