Created with Snap

بهترین سایت های کاریابی کانادا

با ادامه کمبود نیروی کار در کانادا , امکان پیدا کردن کار هم بیشتر است دستمزد ها در حال افزایش هستند مزایا بیشتر میشوند و گزینه ها جالبتر میشوند و همین امر باعث میشود بازار سایت های کاریابی کانادا به شدت گرم شود.

بهترین سایت های کاریابی کانادا

 بانک کار شماره ۱: ایندید کانادا (Indeed Canada)

یک برند شناخته شده در کل کانادا است. در واقع می توان از آن به عنوان یک موتور جستجوی اصلی برای همه افرادی یاد کرد که در کانادا در جستجوی کار هستند. این سایت یکی از سایت های کاریابی در کانادا است و به عنوان یک «تجمع کننده مشاغل» عمل می کند و پیشنهادها را از چندین شغل در یک پلتتفرم جمع آوری می کند.

 بانک کار شماره ۲: لینکدین (LinkedIn)

در بین سایت های کاریابی کانادا، لینکدین یک پلتفرم جهانی قدرتمند است که به عنوان یکی از قدرتمندترین وب سایت های جستجوی کار در وب عمل می کند. حجم و گستردگی بسیار زیاد این سایت آن را به مکانی ایده آل برای یافتن شغل آنلاین تبدیل کرده است.

 بانک کار شماره۳: ورک پلیس (Workopolis)

ورک پلیس یکی دیگر از پیشتازان سایت های کاریابی کانادا در تورنتو است. این سایت میزبان بین 30,000 تا 50,000 فرصت شغلی به دو زبان انگلیسی و فرانسوی است. ویژگی های مفید شامل امکان جستجو بر اساس حقوق و یافتن شغل ها در شهرهای مجاور است. این سایت به طور کامل برای موبایل بهینه سازی شده است و به شما امکان می دهد در حال حرکت جستجو و درخواست شغل کنید.

 بانک شغل شماره ۴: مانستر (Monster)

مانستر یکی از پربازدیدترین سایت های کاریابی در روی کره زمین، همچنین یکی از بهترین سایت های کاریابی کانادا است. به راحتی می توانید بر اساس مکان و شغل موردنظر جستجوی خود را فیلتر کنید. کاربران تلفن همراه نیز قدردان برنامه رایگان این سایت کاریابی در کانادا هستند.

بانک کار شماره ۵: گلس دور (Glassdoor)

گلس دور نه تنها به شما امکان می دهد هزاران فرصت شغلی را جستجو کنید، بلکه این دسترسی را برای شما فراهم می آورد تا هزاران بررسی دقیق و نکات داخلی را از کارمندان فعلی و سابق بخوانید. از این روش اطلاعات ارزشمندی در مورد حقوق و مزایا، فرهنگ شرکت و فرآیند استخدام پیدا خواهید کرد

 بانک کار شماره ۶: الوتا (Eluta)

الوتا موتور جستجوی کار رسمی و جزو پروژه 100 کارفرمای برتر کانادا است. با تعداد مشاغل مستقیم کارفرمایی که بیشتر از هر موتور جستجوی شغلی دیگر در کانادا فهرست شده اند، می توانید موقعیت های آگهی نشده ای را پیدا کنید که در جاهای دیگر موجود نیست. همچنین این وب سایت بررسی های سرمقاله ای مستقل از زندگی کاری را در کارفرمایان خاص منتشر می کند

 بانک کار شماره ۷: جاب بیلکو (Jobillico)

جاب بیلکو کانادا یکی دیگر از سایت های کاریابی در تورنتو کانادا و دارای هزاران کارفرمای منتخب با اطلاعات دقیق شرکت است، ازجمله پیشنهادات شغلی، اخبار شرکت، رویدادها، عکس ها و ویدئوها، بنابراین کاربران می توانند هر آنچه را که باید در مورد کارفرمایان بالقوه بدانند، بیاموزند.

 بانک کار شماره ۸ : کریربیلدر کانادا (CareerBuilder Canada)

یکی دیگر از وب سایت برتر جستجوی کار در کانادا کریربیلدر است. این یکی از سایت های کاریابی کانادا است که با استفاده از هوش مصنوعی گوگل، به افراد جویای کار کمک می کند تا مناسب ترین فرصت های شغلی را بیابند. سایت کریربیلدر منابع بسیار خوبی دارد که به شما کمک می کند جستجوی شغلی خود را گسترش دهید، مهارت های خود را تقویت کنید یا رزومه خود را اصلاح کنید.