Created with Snap

شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا

متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کانادا از برخی کشورهای اروپا، خاورمیانه یا آفریقا نیاز به ارائه بیومتریک (عکس و اثرانگشت) دارند. متقاضیان نیاز به معاینات پزشکی و بررسی سوء سابقه توسط پلیس دارند.

شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا

 اثبات تمکن مالی برای گذران زندگی در کانادا: در حال حاضر این مبلغ 10,000 دلار کانادا (7،650 دلار آمریکا) برای هرسال اقامت شما علاوه بر هزینه های تحصیل در نظر گرفته می شود.

صورت حساب بانکی، شواهدی از انتقال نقدینگی به حساب بانکی شما در کانادا، اثبات توانایی پرداخت شهریه و هزینه اقامت ،در صورت دریافت بورسیه تحصیلی در کانادا نامه ای از شخص یا موسسه ای که به شما پول می دهد و یا اثبات بودجه ای که از داخل کانادا به شما پرداخت می شود.

یافتن شغل بعد از مهاجرت تحصیلی به کانادا:

بسیاری از دانشجویان برای پوشش دهی بخشی از هزینه های مهاجرت تحصیلی به کانادا تمایل دارند در کنار تحصیل به کار نیز مشغول شوند.

اگر شما اجازه تحصیل داشته باشید وموسسه آموزشی شما معتبر باشد، می توانید در محوطه دانشگاه خود کار کنید البته طبق قانون از سال 2017 می توانید خارج از محیط دانشگاه کار کنید به شرطی که دانشجوی تمام وقت باشید.

چند نکته:

دانشجویانی که اجازه تحصیل ندارند نمی توانند کار کنند.

حداکثر 20 ساعت در هفته مجاز به کار کردن در طول ترم هستید، در طول تعطیلات (تابستانی ،بهاری و زمستانی) می توانید به صورت تمام وقت کار کنید.

از تاریخ 15 نوامبر سال 2022 محدودیت ساعت کاری برای دانشجویان بین المللی برداشته شده است.