Created with Snap

کانادایی ها بیشتر از قبل، از مهاجرت به این کشور حمایت می کنند

بنابر داده های نظر سنجی اخیر موسسه Environics با مشارکت Century Initiative، کانادایی ها بیشتر از قبل، از مهاجرت به این کشور حمایت می کنند.

کانادایی ها بیشتر از قبل، از مهاجرت به این کشور حمایت می کنند

 

موسسه Century Initiative یک موسسه خیریه ثبت شده است که توسط رهبران تجاری و دانشگاهیان اداره می شود و از رسیدن جمعیت کانادا به ۱۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰تا ۲۱۰۰۰حمایت می کند.

 طی یک نظر سنجی از کانادایی ها پرسیده شد که آیا به نظر آنها میزان پذیرش مهاجران در این کشور زیاد است یا خیر. بیش از ۷۰درصد افراد بر سر این موضوع که کانادا امکان پذیرش مهاجران بیشتری را دارد هم نظر بودند.

 این بیشترین حمایت از مهاجرت در تاریخ ۴۵ ساله این نظرسنجی است و در حالی صورت می گیرد که داده های سرشماری سال ۲۰۲۱ نشان می دهد که مهاجران ۲۳ درصد از کل جمعیت کانادا یا ۸۰۳ میلیون نفر را تشکیل می دهند.

 این داده ها از طریق مصاحبه های تلفنی با ۲٫۰۰۰کانادایی بین ۶ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ جمع آوری شد. نمونه ای با این اندازه که از جامعه جمع آوری شده است، نتایج دقیقی در ۲۰۲ درصد مثبت و منفی در ۱۹ نمونه از ۲۰نمونه ایجاد می کند.

حمایت کلی از سطوح بالای مهاجرت به کانادا در میان حامیان حزب لیبرال فدرال (۷۹ درصد افزایش ۴ درصد)، NDP (۸۵ درصد افزایش ۴ درصد) و حزب سبز (۸۵ درصد افزایش ۱۹ درصد) افزایش یافته است.