Created with Snap

خلاصه ای از تلاش های IRCC برای مدرن سازی سیستم مهاجرت کانادا

خلاصه ای از تلاش های IRCC برای مدرن سازی سیستم مهاجرت کانادا

 

خلاصه ای از تلاش های IRCC برای مدرن سازی سیستم مهاجرت کانادا

۱ سرمایه گذاری در بخش مهاجرت . در آپدیت سال مالی و اقتصادی ۲۰۲۱ کانادا ۸۵ میلیون دلار بودجه جدید را برای کاهش درخواستهای معوقه اختصاص داد .در بخشی از بودجه ۲۰۲۱ کانادا ۴۲۸.۹ میلیون دلار را طی پنج سال سرمایه گذاری کرد و ۳۸۹.۵ میلیون دلار هزینه مستهلک باقیمانده را به توسعه و ارائه یک پلتفرم دیجیتالی که به تدریج جایگزین سیستم Global Case Management آژانس مهاجرتی خواهد شد اختصاص داد .

۲ گسترش استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها آنالیز داده ویزاهای ویزیتوری نشان داده که فایلهای روتین ۸۷ سریع تر ارزیابی میشوند

۳. استفاده بیشتر متقاضیان از پرتال اپلیکیشن دیجیتال . تاکنون زمان پردازش درخواستهای جدید بویژه درخواستهای اسپانسر شیپ همسر به زمان استاندارد ۱۲ ماهه بازگشته است.  آژانس مهاجرتی IRCC در سپتامبر ۲۰۲۲ انتقال ۱۰۰% درخواستها را به درخواستهای دیجیتال برای برنامه های اقامت دائم آغاز کرد.

 ۴ معرفی اپلیکشن ردیاب Application Tracker برای اقامت دائم

 ۵ سیستم آنلاین دریافت کارت اقامت دائم بين جون (June) و دسامبر ۲۰۲۱ تعداد ۲۲۵۰۰۰ مقیم دائم از این پرتال استفاده کردند

۶ :توسعه درخواستهای شهروندی توسعه: درخواستهای شهروندی شامل

 **تست آنلاین

 **سیستم ردیاب / ارائه درخواست آنلاین • مراسم مجازی آنلاین شهروندی

  متقاضیان علاقمند میتوانند سوگند شهروندی را گواهی امضا شده خودشان مدیریت کنند و پس از آن شهروندی خود را جشن بگیرند

  ۷ .اپدیت مسیرهای موجود

آژانس IRCC تلاش میکند 

• ابزار آنلاین پردازش زمان را اپدیت کند و برآوردی از زمان پردازش آتی را به اشتراک بگذارد ومتقاضیان خاص را از انجام معاینه پزشکی معاف کند

 • مصاحبه های تلفنی و ویدیویی بیشتر برای برخی برنامه ها انجام شود از جمله دسترسی بیشتر به دفاتری که مصاحبه های آنلاین را در خارج کشور انجام میدهند و حتی مراکز صدور ويزا.