Created with Snap

۸ توصیه افراد مهاجرت کرده به شما

مهاجرت به کانادا میتواند فرایند پیچیده ای باشد از این رو تجربه و توصیه افراد مهاجرت کرده در این راه میتواند کمک بسیاری به متقاضایان بکند.

۸ توصیه افراد مهاجرت کرده به شما

 

۱-قبل از هر تصمیمی خوب تحقیق کنید

 قبل از تصمیم گیری برای مهاجرت به کانادا مطمئن شوید که شناخت خوبی از فرهنگ قوانین و بازار کار این کشور دارید همینطورمهم است که درک روشنی از آینده خودتان بعد از مهاجرت داشته باشید.

۲-فرآیند مهاجرت را بشناسید

 فرآیند مهاجرت میتواند پیچیده باشد پس سعی کنید با این فرآیند آشنا شوید در مورد برنامه های مهاجرتی مختلفی که وجود دارد مثل اکسپرس انتری یا برنامه های استانی , تحصیلی , کاری و تجاری تحقیق کنید تا مناسب ترین روش را انتخاب کنید.

۳- زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید 

اگر میخواهید پس از مهاجرت راحت تر در جامعه کانادا زندگی کنید و شغل بهتری پیدا کنید از همین الان زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید با این کار هزینه تان هم کم میشود.

۴-برنامه ریزی مالی دقیقی داشته باشید

 مهاجرت به یک کشور جدید هزینه دارد، پس داشتن برنامه ریزی مالی قوی خیلی مهم است.

۵-قبل از ورود به کانادا شبکه سازی کنید

 با افرادی که قبلاً به کانادا مهاجرت کرده اند یا برای مدت طولانی اونجا زندگی کرده اند ارتباط برقرار کنید. آنها میتوانن توصیه های ارزشمندی در مورد کانادا و روند مهاجرت به شما بدهند.

۶-از الان به محل اقامت خودتان فکر کنید

 قبل از اینکه به کانادا بروید، تصمیم بگیرید که میخواهید خونه اجاره کنید یا بخرید؟ آیا  خونه نیاز دارید یا نه؟ چه مناطقی از شهر برای بودجه شما مناسب است؟.

۷-از فعالیتهای اجتماعی غافل نشوید

بعد از این که وارد کانادا شدید وارد گروه های مختلف شوید در رویدادهای اجتماعی شرکت کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید با این کار کمتر احساس دلتنگی میکنید و حس بهتری پیدا میکنید.

۸-پذیرای تجربیات جدید باشید

مهاجرت به کشور جدید میتواند چالش برانگیز باشد از طرف دیگه میتواند تجربه ای هیجان انگیز و مفید باشد به همین دلیل سعی کنید فرهنگ کانادا رو بپذیرید و تجربیات جدید رو به دید ماجراجویی نگاه کنید.