Created with Snap

برنامه موقت حمایت از زنان تازه وارد کانادا

در سال های 2019 الی 2020، بیش از 2500 مشتری در فعالیت های مرتبط با پایلوت شرکت کردند. اکثر شرکت کنندگان در سنین اصلی کار (بین 25 تا 54 سال) و مهاجران اخیر (کسانی که کمتر از پنج سال در کانادا زندگی کرده اند) بودند.

برنامه موقت حمایت از زنان تازه وارد کانادا

 

پروژه های فعلی که توسط سازمان های مستقل در سرتاسر کانادا اجرا می شوند، با هدف ارائه مهارت های زبانی برای زنان تازه وارد، ارتباط آنها با کارفرمایان و آموزش مهارت های نرم دیگری که می تواند در یافتن شغل مفید باشد، انجام می شود.

همچنین بنا بر پروژه دیگری که بر روی زنان تازه وارد با مهارت های فناوری اطلاعات و فنی کار می کند و به آنها کمک می کند تا اعتبار لازم را برای یافتن موفقیت آمیز شغل در کانادا به دست آورند.

آخرین اعلامیه همچنین شامل بودجه برای برنامه هایی با هدف پایان دادن به خشونت مبتنی بر جنسیت علیه زنان تازه وارد است. به طور خاص، پروژه استراتژی بخش حل وفصل خشونت مبتنی بر جنسیت ایجاد شد.

این پروژه مشارکتی بین بخش های شهرک سازی و ضد خشونت است که با تسهیل اقدامات بیشتر، آگاهی و همکاری چندبخشی، روی پیشگیری از خشونت مبتنی بر جنسیت کار می کند. بودجه به سمت ظرفیت سازی در میان کارگران بخش اسکان در خط مقدم که به موقعیت های خشونت مبتنی بر جنسیت پاسخ می دهند، اختصاص خواهد یافت.

حمایت کانادا از یافتن شغل زنان تازه وارد در چهار سال آینده برای ایجاد یک پایگاه دانش مشترک در مورد خشونت مبتنی بر جنسیت در سراسر بخش سکونت گاه نظارت می شود و همزمان برنامه هایی ایجاد می کند که به تازه واردان در مورد خدمات و منابع در دسترس آنها، از جمله در شهرهای کوچک تر و مناطق روستایی، آموزش می دهد.