Created with Snap

آیا بدون مدرک زبان میتوان در کشور کانادا تحصیل کرد؟

پذیرش conditional به این معنی است که پیش از تحصیل در رشته اصلی یا همزمان با تحصیل باید دروس زبان آن کالج یا دانشگاه را بگذرانید تا سطح زبان شما به سطح مورد قبول آن مرکز آموزشی برسد. توجه داشته باشید که این نوع پذیرش مشروط شامل مقطع تحصیلی فوق لیسانس و دکترا نمیشود.

آیا بدون مدرک زبان میتوان در کشور کانادا تحصیل کرد؟

 

 

در بعضی از کالج ها و دانشگاهها هم پذیرش مشروط به صورت دیگری است. در این مراکز آموزشی بدون مدرک زبان پذیرش نمیدهند اما اگر نمره زبان شما کمتر از حداقل نمره مورد نیاز دانشگاه باشد امکان گرفتن پذیرش

''conditional" وجود دارد در این حالت باید دروس زبان را بگذرانید تا سطح زبان انگلیسی یا فرانسه شما به سطح مطلوب و لازم برای دانشگاه برسد.

تعداد کمی از دانشگاهها در مقطع لیسانس و فوق لیسانس و در بعضی از رشته های خاص این نوع پذیرش مشروط را ارائه میدهند؛ اما در مقطع دکترا امکان گرفتن پذیرش conditional وجود ندارد.

در این نوع از پذیرش مشروط، هر کالج یا دانشگاه یک نمره حداقل برای زبان در نظر میگیرند

کالج: در کالج هایی که به نمره آیلتس ۶.۵ یا معادل آن برای پذیرش مستقیم نیاز دارند با ارائه نمره آیلتس ۵ تا ۶ امکان پذیرش conditional وجود دارد

دانشگاهدر مقطع لیسانس در بعضی از دانشگاههایی که به نمره آیلتس ۶.۵ یا معادل آن برای پذیرش مستقیم نیاز دارند با ارائه نمره آیلتس ۵.۵ یا ۶ امکان پذیرش conditional وجود دارد.

دانشگاه:  در مقطع فوق لیسانس در تعداد کمی  از دانشگاهها در رشته های مهندسی و Science که به نمره آیلتس ۶.۵ یا  معادل آن برای پذیرش مستقیم نیاز  دارند با ارائه نمره آیلتس ۶ امکان پذیرش conditional وجود دارد.

دانشگاهدر تعداد کمی از دانشگاهها در رشته های  مدیریت که به نمره آیلتس ۷ یا ۶.۵ برای پذیرش مستقیم نیاز دارند به ترتیب با ارائه نمره ۶.۵ و ۶ امکان پذیرش مشروط به دوره زبان وجود دارد