Created with Snap

اگر درخواست ویزای تحصیلی من رد شد چه کارهایی می توانم انجام دهم؟

اداره مهاجرت کانادا به توانایی شما جهت تأمین مالی خود شک دارد هنگام درخواست ویزای تحصیلی باید مدارکی ارائه دهید

اگر درخواست ویزای تحصیلی من رد شد چه کارهایی می توانم انجام دهم؟

اداره مهاجرت به توانایی شما جهت تأمین مالی خود شک دارد هنگام درخواست ویزای تحصیلی باید مدارکی ارائه دهید مبنی بر اینکه پول کافی برای پوشش هزینه های سفر به کانادا، شهریه و هزینه های زندگی خود و هر یک از اعضای خانواده  را تا زمانی که در کلاس ها ثبت نام و تحصیل می کنید  را دارید.

 نحوه رسیدگی به مسئله پشتیبانی مالی

اگر درخواست شما بدلیل عدم توانایی پشتیبانی مالی رد شد، باید سوابق مالی را که همراه با درخواست خود ارسال کرده اید به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که به نگرانی‌های افسر ویزا پاسخ می‌دهید و مدارک بیشتری ارائه دهید تا نشان دهد که پول کافی دارد.

اداره مهاجرت کانادا در مورد برنامه های شما برای خروج از کشور پس از پایان تحصیلات تحقیق می کند

مجوز تحصیل یک ویزای موقت است، از این رو دارای تاریخ انقضا و مدت اعتبار است شما باید در درخواست پرونده تحصیلی خود به افسر ویزا نشان دهید که پس از انقضای آن کشور را ترک خواهید کرد.

اداره مهاجرت کانادا برنامه ای را که انتخاب کرده اید زیر سوال می برد

اگر افسر ویزا دلیل برنامه انتخابی شما را درک نکند، ممکن است گاهی اوقات درخواست مجوزهای تحصیل رد شود. به عنوان مثال، شخصی که مایل به تحصیل در رشته مدیریت هتل است و دارای مدرک لیسانس پرستاری از فیلیپین و چهار سال تجربه به عنوان پرستار است، ممکن است مورد سوال قرار گیرد.

 اداره مهاجرت کانادا نامه پذیرش شما را استعلام می کند

قبل ازدرخواست برای ویزای دانشجویی، نامه پذیرش از یک موسسه آموزشی کانادایی مورد نیاز است. نامه پذیرش شما باید از یک موسسه آموزشی کانادایی باشد که در دولت ثبت شده است. همچنین، شما باید تمام معیارهای برنامه را برآورده کنید.

 اداره مهاجرت کانادا هویت یا مدارک سفر شما را جویا می شود

اداره مهاجرت کانادا ممکن است درخواست ویزای تحصیلی شما را رد کند اگر سوابق کاملی از سفرهای خود نداشته باشید یا مدارک هویتی شما مشخص نباشد. اگر از نظر کیفری یا پزشکی غیرقابل پذیرش در کانادا هستید، IRCC باید بتواند این موضوع را بررسی کند.