Created with Snap

آشنایی با کشور هلند

هلند به انگلیسی (Netherlands) کشوری واقع در شمال غربی قاره اروپا می باشد که در بین مردم این قاره با نام کشور پست مشهور است. کشور هلند، هتلند یا سرزمین چوبی تنها بخشی از القاب این کشور است.

آشنایی با کشور هلند

جمعیت کشور هلند

◀جمعیت این کشور بر خلاف مساحت آن همواره متغیر است بر اساس آخرین سرشماری هلند ۱۷.۱ میلیون نفر را در مساحت ۴۱،۵۴۳ کیلومتر مربع جای داده، اغلب مردم هلند در کلان شهر هایی نظیر لاهه و آمستردام روزگار می گذارنند

مذهب و زبان مردم هلند

◀دین در هلند در طول قرن دهم تا بیستم تحت سلطه مسیحیت بود. در اواخر قرن نوزدهم، تقریباً ۶۰٪ مردم کالوینیسم و ۳۵٪ کاتولیک بودند؛ اما از قرن بیست به بعد نمودار آیین و مذهب در هلند با روند نزولی مواجهه شد.

◀طبق آمار سال ۲۰۲۲ کشور هلند پنجمین کشور شاد جهان است. اگر به فکر زندگی در هلند هستید باید عرض نمود که انتخاب خوبی کرده اید

زبان کشور هلند

◀تقریباً ۹۵٪ از مردم محلی هلند انگلیسی صحبت می‌کنند که این موضوع زندگی، تحصیل و کار در این کشور را برای مهاجران بسیار راحت و خوشایند می‌کند. 

◀هلند به دروازه اروپا نیز معروف است، زیرا امکان دسترسی به تمام شهرهای مهم و بزرگ اتحادیه اروپا در این کشور فراهم است! روش‌های مختلفی برای مهاجرت به هلند وجود دارد که هرکدام شرایط و مزایای مختص به خود را دارند.

و از مهمترین لقب های این کشور زیبا

◀کشور گل لاله 

◀ سرزمین آسیاب بادی می باشد